Avslutningen 2018
Följ nedanstående länk för att se bilder från avslutningen 2018, där vi spelade mixade matcher och hissade Ylva Petterssons målvaktströja. Ylva är ju den spelare från KIBF som först spelade i landslaget och har vunnit VM-guld.

100 spelare på avslutningen 2017

Fler bilder (+62) >>
Totalt deltog 100 spelare från senior till innebandybus på årets avslutningsdag. Kolla lite bilder från dagen....

Förberedelserna pågår inför 26/3
Dagen startar 10:00 och vi räknar att hålla på en stund in på eftermiddagen (beror helt och hållet på hur många lag vi blir).

Tanken är att vi ska spela med mixade lag från innebandybus upp till seniorer. Därtill kommer vi att ha ett ledarlag också. Våra ledare står som värdar för dagen som förutom matcher även innehåller Speed Shooting, Teknikbana och Prickskjutning.

Vi har kiosken öppen och planerar även att grilla hamburgare för hugade innebandyspelare.

I dagsläget har vi ca 60 anmälda barn.
Gemensam säsongsavslutning 26 mars 2017
Föreningen planerar en gemensam säsongsavslutning. För mer information om hur du kan hjälpa til, kontakta Magnus Fredriksson, ledare i F05.