Motion Dam
För vem? För alla tjejer som vill spela tvåmål! Tidigare innebandykunskaper och ålder spelar ingen roll. Vi välkomnar alla. Vi kommer inte spela matcher, utan här spelar vi tvåmål, bara för att det är kul!

Var? Djurgårdshallen

När? Fredagar klockan 18:30-19:30.

Frågor? Kontakta Annica Karlsson 070-201 09 40 eller karlsson_annica@hotmail.com

Ta med dig dina kompisar och kom till hallen.
Nu startar innebandysäsongen 2023/24
2023-09-26 21:12
Innebandysäsongen närmar sig, äntligen!

I år är det tuffare än någonsin med träningstider i våra hallar, eftersom Södermalmshallen ska renoveras.

Den tid vi har fått är fredagar kl 18:30-19:30 i Djurgårdshallen. Vi kör fredagsfys innan fredagsmys.

Varmt välkomna till en ny innebandysäsong!
Nu är vi igång!
2022-10-05 12:10

I går var vi ett gäng på över 10 tjejer/damer som spelade innebandy i en timme! Vi hade riktigt kul både på och utanför planen. Vi spelar innebandy tillsammans för att det är kul!

Vill du också vara med? Häng med oss! Alla tjejer/damer är välkomna, oavsett om man är nybörjare eller erfaren innebandyspelare.

Vi ses i Brogårdshallen på tisdagar kl 21:00-22:00.

Nästa vecka, 11 oktober kommer vi dock inte att vara i Brogårdshallen, då det kommer vara en innebandymatch i hallen. Vi ser över möjligheten att vara i en annan hall, håll utkik på vår hemsida eller i vår Facebook-grupp KIBF Motion Dam.

Har du frågor? Kontakta Annica Karlsson 070-201 09 40

Inga aktiviteter inbokade