Tack till alla medlemmar som gjort en pappersbeställning alternativt gjort ett friköp för säsongen 2020/2021. Denna föreningsintäkt är mycket viktig med tanke på den Coronapandemi som pågår och att föreningen har tappat mycket intäkter från entréer, kiosk och sponsorer.
Nu börjar det bli dags för att hämta sin beställning.
Vart: Olssons städ
Dagar: 4-7 november
Tider:
4 och 6 Nov 06.30-17.00
5 Nov 06.30-19.00
7 Nov 10.00-14.00
Viktig information
Det kommer att bli mycket pengar i omlopp inom våra lag. Styrelsen för diskussioner om detta är lämpligt eller inte och hur vi kan kan förenkla detta framöver.
Varje lag skall utse en person som kan ta ett ekonomiskt ansvar och är van att hantera transaktioner. När hämtning har ägt rum kommer sedan våra ekonomer att stämma av beställningslistor med de pengar som satts in från respektive lag, Förhoppningsvis kommer allt att stämma.
Processen
1. Varje spelare/förälder hämtar sitt papper under vecka 45
2. Senast söndag 15 Nov skall varje spelare/förälder har skickat sin betalning till lagets utsedda ansvarige person. Ex 10 balar, 2500 kr eller friköp 800 kr
3. OBS nytt datum!
Tisdag 1 december skall varje lags utsedda ansvarige person ha betalat in den totala lagsumman till KIBF´s föreningskonto: Swedbank Bankgiro: 5429-4129
Ange: Lagnamn och ansvarig person
4. Vecka 48 skall föreningen betala sin skuld till Olssons Städ
/Styrelsen