Eaglesdagen 16 februari
2018-12-21 11:46
Boka upp redan nu - Eaglesdagen den 16 februari, där vi bland annat "hissar" Sara Kristofferssons tröja och har dragning i Sponsorlotteriet i samband med lördagens matcher.
Kristinehamns IBF - Per-Ols IBF 4-1
2018-12-15 16:43
Magnuseffekten håller i sig, tre nya poäng till damlaget efter 4-1 mot Per-Ols.

Tränaren Magnus Andersson nöjd: "Grym laginsats som bärgar segern. Våra nyckelord är attityd och inställning, idag lade vi till tålamod".
Engagerade KIBF:are sökes
2018-12-09 21:32
Den 16/2 anordnas "Eaglesdagen" där vi bland annat våra båda representationslag spelar matcherna efter varandra. I samband med detta kommer vi ha dragning i Sponsorlotteriet och fortsätta traditionen kring "tröjhissning". För att detta ska bli en kanondag, där vi visar upp oss för allmänhet och sponsorer krävs ett gäng engagerade personer som ror dagen i hamn. Är du intresserad? Kontakta Mats Öhman på 072-147 27 45.

Sen behöver föreningen också utveckla sitt arbete med kommunikation, dvs i vilka kanaler syns vi och hur? Är någon duktig på att filma eller fotografera? Arbete med dessa konkreta saker samt utveckling av profilering behöver göras. Intresserad? Kontakta JanErik Odhe, 070-641 20 88.
DJ18-laget gjorde väl ifrån sig
2018-12-09 21:16
Kombinationslaget Skattkärr/Kristinehamn kvalade till SM för damjuniorer födda 2000 i lördags. trots tre försluster mot GS86, Skoghall och Karlstad måste laget vara nöjda. Endast tre spelare i truppen hade åldern inne, samtidigt som man möter lag med spelare från Allsvenskan. Samarbetet med Skattkärr har fungerat bra och planer finns på att fortsätta även nästa år.

Kristinehamns bidrag till laget var Wilma Olsson, Linnéa Nilsson, Thea Axelsson, Ebba Odhe, Stella Amnehagen, Sofie Andersson, Alma Ahl och ledare JanErik Odhe.
Poolspel för både F10 och P10 på lördag
2018-12-07 11:16
I helgen spelar båda våra yngsta lag Flickor resp Pojkar födda 2010 och senare poolspel. Tjejerna åker till Hagfors och grabbarna till Kil.

Övriga matcher i helgen: Matcher »

Klasskampen 2018 genomförd
2018-10-23 22:30
Under två dagar har KIBF genomfört årets klasskamp för årskurserna 1-4. Totalt har 17 klasser deltagit och arrangemanget har utförts av gymnasieelever med innebandyinriktning vid Brogårdsskolan. Vi tackar alla spelare och ledare för deltagandet och hoppas på nya deltagare i föreningens verksamhet.

Några bilder från tisdagen finns här:Klasskamp »
Nyheter från våra lag
P-05, 17/01 19:35