Medlemskap i Kristinehamns IBF 21/22
Medlemsavgiften för säsongen 21/22 ligger kvar på samma nivå som tidigare säsonger.

Varför ska man betala medlemsavgift?
Gå in på nedan länk:

För att få delta i Kristinehamns IBFs verksamhet så måste du vara medlem i föreningen. Medlemskapet är personligt.

I medlemsavgiften ingår en idrottsförsäkring hos Folksam som man måste ha för att få spela/träna samt licens.

Ej betald medlemsavgift = Ej träning/seriespel.

Du anmäler dig via följande länk:

Medlem (utan spel)                              300 kr

KIBF har många medlemmar som inte spelar innebandy. Flera medlemmar har barn som spelar eller är allmänt intresserad av sporten och följer våra representationslag. Varje person som betalat in sitt medlemskap erhåller ett personligt medlemskort som berättigar fri entré till alla herr och damlagsmatcher säsongen 2020/2021

OBS! Detta kort är personligt och är kopplat till dig som betalat sitt medlemskap. (Med reservation för vad som händer denna säsong pga den Coronapandemi som råder)

Innebandybus (ej matcher)                400 kr

Grön nivå (pool spel)                         700 kr

Blå nivå                                           900 kr

Röd nivå                                        1200 kr

SR/HJ/DJ/JAS                                1600 kr

För barn i ungdomsserierna blå, grön och innebandybus är det möjligt att provträna tre gånger gratis innan du som förälder får ta beslut om en fortsättning eller inte. Vid en fortsättning betalas medlemsavgiften.

Medlemsavgift är obligatorisk om du som spelare ska spela match. Detta gäller alla serier.

Ovanstående är inklusive medlemsavgift, försäkring och licens.
Man betalar alltså för det lag man spelar i och inte vilken ålder man har.

Samtliga lag (förutom de som inte spelar i någon serie) gör en föreningsgemensam försäljning per år. Denna säsong skall en spelare sälja 10 pappersbalar genom vår partner Olssons Städ. Mer info kommer senare.

Uppdelning av medlemsavgift är möjlig, kontakta kassören.

Rabatter: Äldsta barnet räknas som 1:a barnet. 2:a barnet rabatt 200 kr och 3:e barnet rabatt 400 kr

Frågor hänvisas till styrelsen:

Vad förväntas av mig och vad förväntas man få i KIBF? Läs vår verksamhetsidé, värdegrund, vision och policydokument: Verksamhetside-värdegrund-vision.pdf »