KIBF F-05
.KIBF F 05 säsongen 20/21
Detta är ett kombinationslag i samverkan med Karlskoga innebandyförening.
Bortamatch mot Hagfors lördag 9/2

Matchstart 15:30

Intresseanmälan match b Hagfors 9/3
2019-03-04 21:35
På lördag 9 mars klockan 15:30 har vi match borta mot Hagfors IF Ungdom. Vilka tjejer kan och vill vara med? Senast på onsdag 6/3 behöver vi ha intresseanmälan. Kommentera gärna även om ni har bil och eventuella lediga platser.
Bortamatch lördag 23/2
2019-02-21 20:20
Laget som spelar på lördag är
Alice
Amanda
Alma
Ellen
Ella
Emmie
Iselin
Johanna
Joanna
Katarina
Stina
Tilda
Wilma J
Samling cirkel k 10:45
Vi kommer spela i reservstället så vill ni ha med egna svarta shorts är det ok
Matchstart 12:30 i Colorama Arena

Träningen på torsdag 21/2 och Sportlov
2019-02-20 08:57
Imorgon 21 februari kommer Tomas Gustafsson och tar hand om träningen! Förra gången han hade hand om träningen var tjejerna väldigt nöjda och jag tror att det var uppskattat från alla håll :)

Under Sportlovet, vecka 9, tar vi ledigt från innebandyn. Då får var och en träna på egen hand :) Anledningen till att vi ställer in träningarna under Sportlovet är att vi tränare inte är hemma eller att det krockar med jobb.
Intresseanmälan Hultsberg/Björkås borta 23/2
2019-02-18 22:23
På lördag, 23 februari har vi match borta mot Hultsberg/Björkås klockan 12:30. Det kan hända att matchen kommer att senareläggas, och alltså spelas senare under dagen. Anledningen till att vi inte vet än, är för att VI försöker senarelägga matchen 😁 Vi återkommer givetvis så snart vi vet vilken tid matchen kommer att spelas. Vilka tjejer kan och vill vara med? Vi vill att ni kommenterar både om ni kan vara med om matchen blir 12:30, och/eller om matchen blir senare. Kommentera även om ni har bil och eventuella lediga platser i bilen.
Spelade matcher
Kommande aktiviteter